Kundeservice

Illustration av en röd pratbubbla med ett frågetecken i.

Kontakt oss på kundeservice!

Ønsker du å snakke med en av våre hyggelige kundebehandlere? Ring oss på: 21 08 30 00

Teksttelefon: Ring oss på: 149. Merk at teksttelefonen kun er egnet for døve og hørselshemmede.

Vi har åpent fra mandag- fredag 09.00-16.00.

Nytt  lån eller kredittkort? Vi hjelper deg fra:

  • man - fre: 08.00 - 21.00
  • lør: 09.00 - 16.00

Vil du snakke med Sandrine?

Sandrine er vår chatbot, og kan svare på dine spørsmål hele døgnet.

Hvordan sperrer jeg kortet mitt?

Har du vært uheldig og mistet kredittkortet ditt skal du straks kontakte oss på: 21 08 30 00

Har du blitt bedt om å oppdatere din kundeinformasjon?

Vi i Santander kontakter deg som kunde der vi ber om oppdatert personlig informasjon. Vi gjør dette i arbeidet mot hvitvasking og økonomisk kriminalitet. 

Beskytt deg mot svindel

Dessverre hender det at aktører med uærlige hensikter utgir seg for å være Santander. Reduserer mulighetene for å bli utsatt for svindelforsøk.

Slik takler du gjeldsproblemene

Inne i et økonomisk mønster det er vanskelig å bryte? Her er noen råd som kan hjelpe deg på veien til å få oversikten.